Sofia Lindström

Saknad!

Publicerad 2012-09-01 19:39:35 i Lisa, Vardag,

Idag saknar jag min otroligt fina Ponny!
 
Har suttit och kollat på en massa bilder - vilket bara gör saknaden värre - och kan nite sluta förundras över hur mycket hon har förändrats!
Hon och jag har lärt oss så mycket tillsammans och utvecklats så mycket ihop!
 
Det känns så himla bra att det är just Linneas och hennes familj som har Lisa! Linnéa är precis en sådan ryttare som Lisa behöver, och jag tror inte vi skulle kunnat hitta någon som passar min ponny bättre.
 
Önskar jag kunde få rida ponny hela livet! Lisa är så himla okomplicerad i ridningen, och världens härligaste att hoppa! Pigg och taggad till 1000 men ändå så himla snäll och ärlig, den ända gången hon stannar är när hon känner att avståndet är helt fel och att hon inte kommer klara det - vilket är riktigt smart av henne!
 
Hon är verkligen en rolig ponny att rida! Man känner sig alltid så självsäker på henne när man kommer in på banan!
 
Kanske ska åka och hälsa på henne någon dag? Klappa och pussa lite på min fina!
 
Här kommer en bild bomb på världens finaste ponny!
 
Ni kan även klicka på länken här under för att läsa om min och Lisas reda och utveckling!
http://sofialiiindstrom.blogg.se/2012/august/min-och-lisas-resa.html
 
Lagom laddad tokponny



 

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2012-09-01 20:51:59

Så fina! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela