Sofia Lindström

Söndaaag seg dag!

Publicerad 2013-03-03 21:07:56 i Vardag,

vaknade redan halv 8 i morrse, låg kvar i sängen ett tag innan jag gick upp och käkade frukost.
Efter det började jag tvätta en massa schabrak och åkte senare till stallet och red Bello bus.
Blev inget speciellt långt pass, han späner sig mycket och tar väligt korta steg pga. underlaget som just nu är isgata, så det känns taskigt att pressa honom så mycket då! men ska i alla fall försöka boa in en träning och några ridhus besök i vekan! :)
 
Nu ikväll har jag vart på möte med dressyrkommiten, fick lite datum när vi har tävlingar som jag ska jobba på, styrde även upp lie kring DIV III och den 11 drar jag och Matilda (hästskötar matilda som oxå rider i laget) ut på jakt etfer ridvästar som ska broderas upp och fixas inför sesongen, kul kul!
 
Kom precis hem och har käkat donken, för sista gången på 113 dagar. För om 113 dagar åker vi till Alanya och fram tills dess ska vi vara nyttiga och börja träna lite har vi tänkt, får se hur bra det går! ;)
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-03-04 08:20:12

"vi" är det du och hästen det eller? ;)

Postat av: vilma

Publicerad 2013-03-04 08:20:37

det var jag som kommentera...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela