Sofia Lindström

Snökaaaoooss!

Publicerad 2013-03-13 16:38:25 i Vardag,

Idag är det snö kaos hemma hos mig! Vaknade i morrse och möttes av ett tjooockt lager snö - HATA!
Skönt att jag planerat vila för båda hästarna idag!
 
Åkte från skolan tidigare pga, världens huvudverk, ska boka en tid hos vårdcentalen och kolla upp det. Jag som nästan aldrig har ont i huvudet har haft det i princip varje dag i en månad...
 
I allla fall, kom inte hem mycket tidigare ändå, för min bil ägrade starta när jag skulle köra hem, så jag stod där och trälade i säkert 50 minuter innan pappa fick hämta mig - som om dagen inte var dålig innan lix..
 
Kom i alla fall hem efter mycket om och men, har käkat och segat och nu ska jag ta tag i lite plugg innan jag lägger mig under täcket och kollar på film eller något liknande, onsdagsmys helt enkelt!
 
Imorgon är jag hemma tidigt = rida båda hästar och plugg, på fredag är jag ledig = rida båda hästa och till Linköping med Matilda för att testa västar till laget, PA rep på kvällen!
 
I helgen ska jag först dansa på Boxnings SM i tranås och på söndagen ska jag jobba i sekretariatet på klubbens dressyrtävlingar! Ska klämma in lite plugg dessa dagar oxå!
 
FÖRESTEN! Överförde bilder igår, fick dock bara över mappen med gamla stall bilder och alla bilder på Bello, sedan började allt lagga! Har över 5000 hästbilder totalt så det finns lite att flytta över! ;)
 
Bild från träningen i torsdags

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela