Sofia Lindström

Onsdaaag

Publicerad 2013-03-06 20:36:33 i Vardag,

Onsdag idag!
 
Startade dagen med 70 minuter galet jobbig dans, sedan kollade vi på film innan jag hade naturkunskap och sedan håltimma till 14.10 för att efter det har nutida konst som kan vara bland det tråkigaste ämnet på jorden!
 
Efter skolan blev det hem och käka innan jag åker till stallet!
 
Började emd att skritta och trava ute, först var han super spän och när jag vände för att rida hemmåt exploderade han och jag vet inte vad han höll på med där ett tag. Flyttade honom i sidorna fram och tillbaka över grusvägen samt ställde igenom honom ordentligt för att han skulle tänka på annat vilker verkade funka!
När jag kom tillbaka till stallet travade jag ett par varv på banan innan jhan gick in igen. han känder väldigt fin och lättarbetad idag, och även fast han var pigg så hade jag kontakt med honom ute vilket jag absolut inte brukar ha så det var possitivt!
 
Imorgon är det träning för Monica, ska kolla om vi kan rida igenom L:C2an ett par gånger så det sitter i skallen, tar nog även med kameran så att mamma kan fota lite! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela