Sofia Lindström

Livet de senaste dagarna!

Publicerad 2013-03-21 20:20:28 i Vardag,

Blev ingen träning i Måndags - snökaos jag hatar dig!
 
Bello har vilat både onsdag och torsdag. Igår åkte jag till skolan vid 7 och kom hem halv 10 igen, först vanlig skoldag, sedan skrev jag prov efter skoltid och efter det sålde jag och resten av dasarna fika mellan några andra dansares PA. Slutade där staxt innan 8, vilekt gjorde att jag precis missade tåget hem, så satt på stationen och frös i Ca en timma, men hade sällskap så det gik ganska fort ändå!
 
Slängde i mig mat innan jag somnade som en stock så fort jag kom hem.
 
Idag hade jag super kort dag. Hade lektion med kängrutävling i matte från halv 9, var klar redan vid 9 och vid halv 10 hade jag och Jonna PA möte med vår handledare sedan åkte jag hem vid halv 11.
 
Åkte till stallet vid 1 tiden och mockade till Bello, tanken var att jag skulle rida men när jag kom fick de precis lunch och eftersom han för ett tag sedan inte åt upp sin lunch så bestämde jag mig (efter lite telfon möte med mamma) om att det skulle vara lite dumt att ta in honom när han precis fått maten!
Ajja, han lider nog inte av det!
 
Imorgon ska jag till vårdcentralen på morgonen, trillade ju av Bello den första februari och sedan dess har jag haft väldigt ont i huvudet, och jag brukar aldrig ha ont i huvudet!
Men imorgon ska det i alla fall kollas upp för en gångskull.
 
Efter det ska Bello ridas innan jag bakar cupcakes och sedan åker jag till Tarnår för PA rep innan jag kollar på två klasskamraters musik PA! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela