Sofia Lindström

Jobb Jobb!

Publicerad 2013-03-17 18:35:07 i Vardag,

Fullt ös hela helgen!
 
Igår var jag i Tranås först och dansade som paus underhållning på Boxnings Sm innan jag skyndade till ridklubben i mjölby (min nya hemma klubb) och hjälpte till sista timman på tävlingen. Vi har nämnligen haft Regionala och Nationella dressyrtävlingar hela helgen, bla. MSV, FE Pris S:t Georges och intermediaire klasser, kuul! :)
 
Idag var jag på klubben vid halv 9, satt i sekretariatet med Matilda hela dagen. Lärde min hur allt funkar, har knappat in en himla massa resultat, kopierat och nitat ihop en himla massa papper och kollat på fin fina hästar! :)
 
Kom hem vid 4 och då hade mamma longerat Bello åt mig, skönt!
 
Annars har jag inte gjort mycket, förutom att stäcka mig - oflyt om något!
 
Imorgon blir det skolan och sedan stallet, på tisdag står Monica träning på schemat!
 
Blev riktigt sugen på att täna och tävla efter helgens tävlingar, vill oxå bli så duktig! Något annat jag blev galet sugen på är ett par svarta, lackade tävlingsstövlar från De Neiro, hur snygga är de inte???
ska flirta lite med mamma och pappa och sedan åka till sharpman och testa ett par - MUMS!
 
 

Kommentarer

Postat av: Clara

Publicerad 2013-03-19 10:07:36

Såååå snygga!!! Du måste verkligen skaffa ett par sånna!! :D
Saknar dej btw ❤

Svar: Visst är deeem, jobbar på saken! ;)SAKNAR DIG OXÅ!!! <3
sofialiiindstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela