Sofia Lindström

Ihjäl frusen!

Publicerad 2013-03-18 20:35:46 i Vardag,

Galet kallt idag och blåst dessutom vilket resulterade i jordens kortaste ridpass, med endast skritt och trav på en volt tills jag tappade känseln i båda händerna och var helt stel i ansiktet! Bello var i alla fall fin och fick röra på sig innan träningen imorgon.
 
Idag kom även pappa hem från Polen, och med tanke på hur kall jag var kunde det inte komma mer lägligt då han satte igång braskaminen så jag har stått framför den ett tag, skönt!
 
Imorgon är det som sagt träning för Monica, ska bli kul, hoppas det är inga eller endast några hinder i ridhuset så att jag kan träna lite program!
 
Nu ska jag lägga mig och plugga lite, samma sak i morgon på min lång långa håltimma mellan 10.40 och 14,10, inte kul inte kul!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela