Sofia Lindström

Galet tråkigt!

Publicerad 2013-03-24 18:04:28 i Vardag,

Världens tråkigaste dag idag vilkt jag känner för att klaga lite över på min blogg! ;)
 
Var ju i stallet tidigt, sedan skulle jag åkt till Tranås och dansat lite några timmar men det blev inställt.
Fick då för mig att backa Macarons - KAOS, fick inte loss dem från bakplåtspappret så det blev rakt ner i soptunnan!
 
Sen har jag inte gjort något vettigt alls, mormor var här så vi åt vofflor, gillar innte ens vofflor så åt en halv!
Har spenderat de senaste 40 minutrarna med att sminka mig 2 gånger i brist på bättre saker, dock bara ögonen för att vara snäll mot min hy!
Lite senar ska jag och pappa i alla fall till stan och min syster, sambo och deras son för att lämna lite hemmagjord glass, typ dagens roligaaste grej!
 
I ALLA FALL sjukt tråkig och ohändelserik dag. Ska lägga fram mina balettkläder till imorgon och göra en smoothie för at få tiden att gå lite.
 
Värt inlägg, yapp!
 
OVER AND OUT!
 
Två bilder från ridsportgalan, behöver jag ens nämna att jag var deen korta i gänget?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela