Sofia Lindström

GALET KALLET UTE!

Publicerad 2013-03-14 19:04:21 i Vardag,

När jag vaknade i morrse vad det 17 minus ute, allderles för kallt om ni frågar mig!
Åkte till skolan för två lektioner och sedan käkade jag innan jag åkte hem. Chillade innan jag skjutasade pappa till stan så att han kunde hämta sin bil, sedan lite mer chill innan jag åkte till stallet.
 
Började med att mocka Bellos box innan jag tog in honom och gjorde honom i ordning. Kan säga att det var en spänd och larvig häst jag satt på idag, men det löste sig fint ändå!
Började med mycket skritt jobb på en volt där underlaget var bäst och där Bello var lugnast. Han var lätt i handen och riktigt rund och fin i nacken. När jag började trava var han lite seg och tyngre i munnen vilket gjrde det svårare att behålla formen, men det var helt okej i alla fall!
 
Imorgon är jag leeedddiiiig, så båda hästarna ska ridas på Morgonen innan jag ska släppa ut alla hästar och sedan mocka. Sedan bli det plugg och senare under eftermiddagen åker jag till tranås för PA.

Blir en lugn dag med andra ord, skulle ju åkt med Matilda till linköping men hon är sjuk så det blir inget med det!
 
Hungrig kille i sommras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela