Sofia Lindström

Back on the blogg!

Publicerad 2013-03-10 12:59:00 i Vardag,

Tillbaka på bloggen efter lite ofrivilligt uppehåll!
 
En kanon träning i torsdags, tränade program och lite annat, pallar inte skriva så detaljerat! Men jag är super nöjd i alla fall!
 
i Fredags blev det skola, sedan PA innan jag och Jonna drog till Linköping för spelning, skulle åkt till baka till Tranås för att festa men våra planer gick åt skogen så vi blev kvar i Linköping med några andra vänner där vi sedan även spenderade natten, tre pers som delade på en soffa = inte mycket sömn!
 
Igår var jag hemma runt tre, käkade snabblunch och bytta om innan jag och Vilma skrittade knäppa hästar en sväng. Sedan åkte vi till stan och köpte frukt som vi sedan doppade i choklad och tryckte i oss framför melodifestivalen. Åkte hem när det var slut, städade undan i rummet och sedan somnade jag som en stock!
 
Idag har jag ridit Bello på banan, som var steeenhård! Blev trav runt spåret bara och sedan övade jag på den fria skritten som var min läxa från Monica! Kan kännas som programmets lättaste del, men det är det ta mig tusan inte. skit svårt ju! :O
 
Ska fortsätta dagen med plugg och chill för att ladda upp för balettlektion och dressyrträning imorgon - träningsverk på tisdag? AJJEMEN! (Y)
Ska nog ta tag i överföringen av bilder också föresten! :)
 

Kommentarer

Postat av: one direction novell

Publicerad 2013-03-10 21:14:10

Heej! Jag är mitt uppe i en novellblogg som jag startade för några dagar sedan. Kapitel 7 är ute nu och skulle vara jättekul om du kanske ville titta in och kommentera vad du tycker om den? Och får hoppas att du kanske stannar oxå!
Skulle betyda jättemycket eftersom det är min första novellblogg också.

Ledsen om du inte gillar sånnahär kommentarer, kram.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela