Sofia Lindström

Upptagen med annat!

Publicerad 2013-01-17 15:01:19 i Vardag,

Hej på er!
 
Ingen bloggning sedan i tisdags men det har vart fullt upp!
 
Till att börja med blev det ingen träning i Tisdags pga. all snö. istället skrittade jag Bello barbacka på banan innan jag åkte hem och pluggade gärnet.
 
I onsdgas tog mamma stallet och jag pluggade ännu mer till mitt prov i matte C som jag hade idag.
Kändes faktiskt riktigt riktigt bra och jag tror verkligen att jag klarar det den här gången!
 
Efter det åkte jag hem och åt och tog det lugnt ett tag innan jag åkte till Bello.
Blev barbacka ridning idag oxå då jag var bombsäker på att det skulle vart lika snubbligt som de andra dagarna men det var mycket bättre och Bello lyckades hålla koll på fötterna så jag kunde även ta lite trav vilket var så himla härligt. Den var så luftig och fin och jag kunde rida med en riktigt mjuk hand. Härligt!
 
Eftersom det inte blev någon träning i tisdags så flyttade vi träningen till på lördag istället! :)
 
Solen tittade fram då och då så det var faktiskt riktigt mysigt ute! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela