Sofia Lindström

SOVMORGON!

Publicerad 2013-01-14 09:26:15 i Vardag,

Sovmorgon en måndag är galet nice.
Åker iväg mot skolan om ca 40 minuter, då blir det danslektion, håltimma där det ska pluggar gärnet och sedan ännu en danslektion innan jag får åka hem.
 
Får se vad jag kan göra med Bello idag, känns som att det bara kommer bli skritt, hur som helst så får det inte ta allt för lång tid för jag måste lägga ner hela min själ i att plugga.
 
Föresten så köpte jag ÄNTLIGEN ett par nya ridskor på Sharpman igår, ett par jodphurs med dragkedja fram från Dublin, super fina och super sköna och dessutom var det ett bra pris på eftersom de var på rea.
Verkligen välbehövligt med tanke på att mina gamla har stora hål i foten - blött och kallt.
Har bild på mobilen så kan visa lite senare.
 
Så länge får ni en bild på drömskon från Ariat, så galet sköna och snygga, men att lägga 2500 på en ridsko känns galet onödigt med tanke på hur fort de slits, mina dressyrstövlar var till och med billigare!
 
 

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2013-01-14 10:25:43

Åh, de ridskorna är helt underbara. Synd bara att man inte har 2500 kr över så man skulle kunna investera i ett par sådana..!

Svar: Precis, dags att vinna på lotto kanske! ;)
sofialiiindstrom.blogg.se

Postat av: Emelie

Publicerad 2013-01-14 16:19:53

Jätte fina men lite väl dyra :s

Svar: Ja eller hur, det är ju inte direkt ett par skor man kan vara rädd om, undvika smuts och liknande!
sofialiiindstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela