Sofia Lindström

skritta skritta skritta!

Publicerad 2013-01-21 18:33:30 i Vardag,

Har blivigt att skritta Bello två dagar i rad.
Igår ute på grusvägen i 20 minuter och idag 12 varv runt banan (har en jobbig tvångstanke att jag måste räkna varje varv och det måste bli lika många till både höger och vänster)
 
Tråkigt att bara skritta, men avd ska man göra när vädret, underlaget och tiden säger ifrån? Nu är det helt okej underlag på banan men jag kan inte galoppera där eftersom Bello snubblar så mycket, och jag kan inte rida ut för att det är kolsvart när jag kommer hem, och dessutsom svinkallt så man har ingen motivation alls, usch på det.
 
Imorgon blir det i alla fall träning för Monica igen, sedan SKA han ridas onsdag och torsdag, vila fredag och sedan ridas ordentligt i helgen, har dessutom ridhus tid på söndag vilken ska bli super skönt
 
Hur gör ni på vintern? Tar ni dagarna lite som dem kommer beroende på motivation och väder, eller åker ni som idioter för att klomma till ridhus (om ni inte har eget)
Vintern suger om ni frågar mig!
 

Kommentarer

Postat av: vilma

Publicerad 2013-01-21 22:05:37

jag vänjer hä

Postat av: None None

Publicerad 2013-01-21 22:06:09

jag vänjer hästarna på banan och rider som vanligt där ;) ****

Postat av: Johanna Grant

Publicerad 2013-01-22 20:11:54

Bara för att jag är nyfiken. Vad skulle du sälja hjälmen för i så fall? :)

Svar: Runt 1000 lappen ungefär, beror på vad köparen kan tänka sig att ge! :)
sofialiiindstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela