Sofia Lindström

Pormenix!

Publicerad 2013-01-14 19:46:32 i Vardag,

Blev en kort promenad på banan för hand idag för Bellos del. Jag gick med honom medans mamma mockade och sedan bar vi in nytt lusern innan vi åkte hem igen så att jag kunde plugga. Skolan gick all in med läxor första veckan så det är väl bara att göra det så att man blir av med det någon gång.
För tillfället är det Matte C prov på torsdag, Turne koreografi klar till onsdag och en hemskrivning i Religion till Torsdag.
 
Som tur är så är det bara finlir kvar på dansen, och matten har jag börjat hajja så det är bara att traggla på medan religionen fattar jag 0 av. Har även två inlämningar i nutida konst som ska börjas skrivas på typ nästa vecka, opepp!
MEN som tur är så är jag ledig nästa fredag vilket är skönt även om jag bara har en lektion, dock blir det nog PA rep ett antal timmar men det är ju i alla fall roligt. :)
 
Kom visst aldirg någon bild på skorna *dåligt minne* fixar det när jag har tid och kommer ihåg det!
 
Imorgon är det studiebesök hela dagen på Lunnevads dansinriktning och på kvällen är det träning för Monica!
 
Trotts aööt joggigt jag har att göra så är jag glad ändå, 94 skoldagar till studenten minus dagen jag ska se Jutsin Bieber och minus dagen jag ska se One Direction. Dessutom är vi ute på turne en vecka, har dansvecka en hel vecka och sen studentveckan. PEPPA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela