Sofia Lindström

Lördag!

Publicerad 2013-01-26 15:02:12 i Vardag,

Stallet skapligt i morrse, jobbade Bello 45 minuter på banan, samma saker som i tordsags. Gick lite sämre men jag klagar inte, kan ha vart mitt tålamod som inte räkte till.
 
Efter det skyndade jag hem och sedan in till stan med mamma, shoppade nödvändigheter inför kvällen och sedan hanlade jag lunch.
Kom hem och käkade och har målat naglarna, ska snart käka igen och sedan packa ihop allt som ska med till Vilma. TAGGAR ridsport galan ikväll!
 
Upptaderar med bilder från kvällen när jag kan! (Y)
 
Så länge blev det en gullig liten bomb med bilder på mig och Vilma. Får ofta höra av mina klasskamrater (ingen av dem känner vilma) att vi är väldigt lika och flera av dem har frågat om hon är min syster?
Visst, vi må vara som systrar men så lika är vi väl inte?? ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela