Sofia Lindström

Fredag!

Publicerad 2013-01-18 09:55:03 i Vardag,

Godmorgon fredag!
 
Vaknade lite för tidigt idag vilket inte var så himla nice, men jag kommer i alla fall hinna få saker gjorda innan jag åker till Tranås.
Ska ta ett pass på Crosstrainern och sedan rida Bello och plugga innan jag åker vid 3 tiden.
 
Projektarbete med dansarna halv 5-6 och sedan hem för fredagsmys med familjen. Imorgon är det ju som sagt träning, vet fortfarande ingen tid men får den under dagen idag, ska bli skönt att rida ordentligt igen.
 
Nu på morgonen har jag suttit och kollat igenom den nya ridkollektionen från Gina Tricot! Tycker det är super kul att de har utökat den och dessutom en massa fina grejer som jag inte hade tackat nej till!

Kommer upp ett inlägg senare med mina favoriter! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela