Sofia Lindström

Fredag = studiedag!

Publicerad 2013-01-25 17:44:06 i Vardag,

Yepp, idag har jag vart ledig men dagen har gått otroligt fort.
 
Pippi väckte mig vid 8 i morrse och efter frukosten satte jag igång och dekorerade tårtan som jag bakade igår.
Vid kvart i 10 satte jag mig i bilen mot tranås, träffade en kompis en stund innan jag drog till sobel och hade PA rep med dansarn, smällde även i oss en himla massa tårta! ;)
Fick mycket gjort i dag och vid 3 tiden drog jag hemmåt igen. Käkade lunch och chillade och nu har jag precis vart i stallet och mockade hos Bello bus.
 
Har börjat plokca fram allt inför imorgon, blir stallet skapligt tidigt för att sedan hinna en snabbis till stan innan Vilma och jag fixar oss inför årets ridsportgala, ska bli riktigt kul! :)
 
Nuuuuuu är jag riktigt hungrig så väntar på att det blir käk här hemma och sedan ska jag hoppa in i duschen och ta bort mitt nagellack!
 
Imorgon kör jag på svart klänning, silverklackarna som jag visade här om dagen och en sminkning som den ovan fast med silver glitter - I'm gonna shine!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela