Sofia Lindström

Efter en helg i stockholm...

Publicerad 2013-01-07 13:50:40 i Vardag,

... Så är man ganska sliten.
 
Kom fram vid 12 tiden i fredags och då lämnade vi bara våra väskor innan vi gick och käkade kebab och köpte hårfärg, kom hem till Linn och färgade håret, åt kvällsmat och chillade.
Lördagen började med en snabb frukost som endast bestod av knäcke macka innan vi åkte in till stan och käkade lunch direkt, super god thaimat! :D
Efter det skulle Linn jobba några timmar så Vilma och jag gick runt själva och shoppade. Hittade inte mer än ett storpack örhängen från H&M och en ny allmanacka då jag har spillt cola över hela min gammla! (Y)
Hann även med att fika två gånger och att sola innan Linn slutade jobba och vi åkte hem igen.
Började göra oss i ordning, välja kläder och fixa smink och jag sminkade även Vilma. Och som den segate personen i världen som jag är hade jag bara laggt smink medan Linn och Vilma hade hunnit fixa både kläder, hår och smink. Kan säga att jag fick panik fixa mig lite efter den super goda Tacosen vi käkade till kvällsmat.
 
Sedan var det bara att hoppa på tunnelbanan och börja festa! ;) haha Förfestade lite på ett ställe som heter DAAM, köpte varsin drink och en cider och snackade skit innan vi åkte vidare till ett ställe som heter NYPE. Träffade en Kille som Linn känner som fixade in oss gratis, LYX! Lämnade våra jackor och dansade gärnet hela natten med lite undantag för kiss, drick och vilo pauser!
Drog från krogen med världens mest onda fötter runt 3 tiden då vi nattkäkade på donken innan vi åkte hem.
Somnade vid 6 tiden och vaknade halv två i söndags.
 
Åt mini pizzor till frukost innan vi gick upp och fräshade till oss och packade och sedan var det dags att åka hem. Fick skjuts till T-centralen av Linns pappa och sedan hjälpte Linn oss att komma till rätt tåg.
kan säga att det var två slitna tjejer som satt helt döda på tåget, jag kollade film och Vilma lyssnade på musik.
Kom hem och käkade direkt innan jag tog en dusch och sedan somnade jag typ.
 
Uppe vid 10 i morrse, fortfarande as seg, käkade frukost och har packat upp väskan och tvättat lite. Har precis skrivit klart en bokrecenssion och ska snart fixa något att äta.
 
Under helgen har mamma tagit hand om Bello och promenerat honom då det vart fruset på banan, tråk!
Ikväll när mamma kommer hem ska vi i alla fall åka bort med Bello till ridhuset där Lisa står så att han kan få gå ett ordenltigt pass idag! :)
 
Det var tur att Vilma och jag hade laddat upp såhär bra inför tågresorna! (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela