Sofia Lindström

Dagarna går så oerhört fort!

Publicerad 2013-01-23 19:39:58 i Vardag,

Hej och hallå!
 
Igår fick Bello vila då jag verkligen inte kände för det, var istället inne hos Vilma och testade klänningar till ridsportgalan, lånade med två hem och har nog bestämde mig nu, dessutom kom mina skor idag! :D
 
Idag blev det ett skritt och trav pass på banan, is kallt men jag kämpade på med 30 lager kläder. Mycket volter och serpentiner hela passet. Han fjantade sig lite på den "mörka" långsidan där man fpr motljus från strålkastarna, men det var bara att säga ifrån så skärpte han till sig.
 
Kom in och fixade ordning honom och han fick även hö men verkade inte speciellt hungrig och sugen på att äta utan stod mest och kollade ut över boxdörren. Hoppas han har ätit upp det nu i alla fall och att det inte är något fel på honom, men Vilma och hennes mamma lär höra av sig i så fall om de märker något när de kommer hem från träningen.
 
I morgon blir det ett pass medan det fortfarande är ljust ute på fredag vet jag inte riktigt hur det blir. Har studie dag men ska spendera ett par timmar i Tranås med PAt, vet inte när jag behöver åka än och om jag hinner rida innan men det återstår att se.
 
En liten gullig bild på Vilmas hundar från när vi julpyntade i stallet (dags att ta ner det kanske?)
Deras Nixon till vänster som är värsta posern och alltid ser så snoffsig ut, och Chapman (stavas??) till höger som egentligen är hennes farmors, men som bor hos dem för att hon flyttat till lägenhet, världens sötaste och segaste lilla grej med de där puppy eyesen som man bara smälter när man ser!!! :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela