Sofia Lindström

BRR!

Publicerad 2013-01-12 13:10:36 i Vardag,

Har världens träningsverk idag efter ett svettigt idrottspass igår och efter det hade vi projektarbete med en massa dans - ännu mera svett!
 
Kunde knappt ta mig upp ur sängen i morrse och att pyssla med Bello var ännu svårare! ^^
Mamma var tvungen att lyfta upp och ner sadeln och sedan har jag haltat runt pga. världens träningsverk i rumpan! Haha!
 
Bello fick ett skrittpass på banan, 5 minusgrader och STENHÅRT underlag som dessutom är knöligt, testade att trava men vi höll på att slå ihjäl oss så gav upp den iden ganska fort.
Tänkte ju åka till rudhus på måndag men det lutar åt att det blir imorgon istället, någon som känner att de har ett ridhus över som han eller hon vill skicka hem till vårt stall? Ne inte? Synd!
 
Jobbade i alla fall mycket på det som Monica sagt, bytte varv ofta och försökte flytta honom för skänklarna trotts mina klumpiga skor.
Nya tag imorgon och då hoppas jag på att kunna lyfta armarna och gå ordentligt!
 

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2013-01-13 10:38:26

Vet du vad emma karlssons blogg heter? Har för mig att du sagt att du läser den? :)

Svar: Ajjemen, http://adropofreality.blogg.se/ :)
sofialiiindstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela