Sofia Lindström

WHOPPA FREDAG!

Publicerad 2013-02-08 19:58:16 i Vardag,

Fredag idag.
 
Gick upp vid 7 när jag egentligen har sovmorgon. Sminkade mig mycket och noga då jag skulle vara sminkad och klar i skolan hav 10 då vi skulle fota till vår Turné affish, kommer dit och får reda på att min turné kollega är sjuk så jag kan inte vara med på bilden....
Får istället fota de andra för att sedan sitta i en teatersal coh kolla medan de andra dansar danser till turnen som jag inte är med i, skapligt segt när jag kunde var hemma och sovit...
 
Efter det var det i alla fall lunch och sedan idrott då vi körde dödens boxningspass, helt slut i kroppen efteråt.
Chillade några timmar i skolan och sedan hade vi en timma PA och nu sitter jag hemma och har precis ätit.
 
Tanken var att jag skulle med några vänner ut på krogen ikväll men ska med Bello till ridhuset imorgon så känner att det är skönast att sova hemma ikväll istället för att behöva stressa hem imorgon bitti.
 
Idag fick han vila och mamma skötte mockningen. Imorgon blir det att träna in LB:2 i skallen, ska rida det på en programträning på måndag, det går på lång bana och jag har verkligen ingen koll på varken bokstäver eller programet, KAOS!
Efter ridhuset blir det mys i stallet med långborstning och mys! :)
 
Två gammla bilder på min finfina kille! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela