Sofia Lindström

Träningen!

Publicerad 2013-02-17 18:30:27 i Vardag,

Träning för Monica idag, började med KAOS från min sida, hittade inte kännslan alls och red sjuktligt dåligt, irriterande!
 
Jobbade i alla fall på den stora volten vid C i högervarv, red på volten, när jag kom till M skulle jag rakrikta och göra skänkelvikning till X, lägga en volt till höger och sedan öppna mot hörnet vid H.
 
Ibörjan funkade ingenting, sedan släppte det sakta men säkert allt efter som. I Vänstervarvet gick allt utom skänkelvikningen bra, slet med dem och efter ett tag funkade de oxå helt okej
.
Gick tillbaka till vänstervarvet och gjorde samma sak fast fattade galopp efter volten, istället för öppnan.
Samma sak i båda varven, skönkelvikningarna släppte mer och mer och fattningarna blev bra.
 
Avslutade med öppnor längst långsidorna, när jag kom till hörnet skulle jag fatta galopp och galoppera nästa långsida för att sedan bryta av och börja om.
Han hade lite svårt att hålla vänstergaloppen, och öppnorna blev lite stretiga men vi avslutade med i alla fall helt godkännda öppnor och galopper!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela