Sofia Lindström

Slappar söndag!

Publicerad 2013-02-10 13:33:51 i Vardag,

Igår blev det en sen kväll!
 
Vilma och jag åkte till Linköping vid 7 tiden, käkade på donken innan vi gick mot bio grafen och hämtade ut våra biljetter innan vi köpte bio snacks.
Kvart över 9 började filmen, EGO. En svensk film som var sjukt bra, och desstuom är huvudrollen så galet snygg!
 
kom hem straxt efter 12 och skulle gå och lägga mig, dock fick jag galet ont i magen och mådde illa så blev uppe ett bra tag innan jag lyckades somna staxt efter 2.
 
Imorse var jag uppe vid halv 10, käkade frukost och åkte bort till Bello.
När jag tog in honom frös han igen så lånade Vilmas värmefilt som hon brukar ha på Ebba, så Bello stod med den på sig medan jag gjorde iordning honom och myste lite innan vi red med ländtäcke och fleecetäcke över.
 
Skrittade och travade på banan, gjorde inget speciellt men han kändes fin och lätt i formen, tyvärr gör min sträckning i armen ridningen 100 gånger jobbigare och otroligt smärstsam men jag står nog ut.
 
Efter passet fick han på sig filten igen och så stod vi och myste på uppställningen ett bra tag innan han fick på sig ylletäcke under vintertäcket.
 
Blir programträning imrogon ändå, fick byta till LB:1an så då ska det nog gå lite bättre. :)
 
Nu ska jag åka hem till min syster på fika och så ska hon och hennes sambo berätta om deras Mexio resa som de var på för ett par veckor sedan, härligt! :)
 
riktigt gammal bild på fina killen, hade nästan glömt att det var hagar där förut, nu har vi ju en stora fina sandbanan där! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela