Sofia Lindström

Så seg!

Publicerad 2013-02-05 18:38:41 i Vardag,

Lång dag i skolan som faktiskt gått rätt fort. Först Matte C en timma, naturkunskap i 80 minuter och sedan snabb mentortid innan lunchen och efter det håltimma fram till 14.10 då vi hade religion.
Kom hem och käkade och segade innan jag tog med mig hunden till stallet och mockade och myste med min fina prins. Han vilar idag men imorgon ska jag försöka rida lite på banan medan det är ljust ute, hoppas även på plusgrader och ingen blåst!
 
Förresten, Gina tricots ridkollektion släpptes ju igår, har någon av er beställt något?
Jag har spanat in mig på en piké och ett par ridbyxor men det får vänta med att landa i garderoben tills efter jag fyllt år, vilket är om endast 13 dagar! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela