Sofia Lindström

Programträningen!

Publicerad 2013-02-11 20:20:37 i Vardag,

Min tid lades lite senare och red runt 5. Var 10 stycken som skulle vara med från början men tillslut blev det bara jag! ^^
Detta gjorde att Monica hjälpte mig med framridingen och det kändes bra, han var lite spänd och snubblig men det blev bättre!
 
Sedan red jag igenom LB:1 på en egengjord bana, red inte efter bokstäverna för de stämde inte med storleken som jag red på.
 
Travprogramet gick bra, han släpper ryggen i längningarna men vi ska jobba med det när resten sitter. Skrittprogrammet var lite stretigt så det ska det övas på.
Galopprogrammet gick över förväntan, lite vingliga längningar och så.
 
Över lag är jag nöjd och Monica tyckte det var det bästa vi ridit programmet så det var kul att höra.
Så fort snön försvinner och det blir lite varmare ska vi komma igång ordentligt och jobba gärnet!
 
Såhär kan det se ut när man skrittar fram. Körde en vacker dansuppvisning till häst när Linn var här i höstas!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela