Sofia Lindström

onsdag mitt i veckan!

Publicerad 2013-02-13 15:14:13 i Vardag,

Halloj på er!
 
Onsdag idag och jag gick upp tidigt för att åka in till tranås och Koreografera till projektarbetet, gick bra och jag åkte hem vid 1 tiden.
 
Då var min systers son Kasper här så jag käkade lite fort innan vi tog en promenad, nu har han precis vaknat och håller på att äta lite. När han ätiti upp blir det mys och sedan åker han hem runt 5 tiden.
 
Bello får vila idag då vi är lite upptagna idag, åker och mockar sen när Kasper åkt hem.
 
Efter det blir det filmmys och så ska jag leta reda på ett recept till morgondagen då jag och Vilma ska käka alla hjärtansdag middag ihop! ;)
Förövrig ska Bello ridas och stallet fixas! (Y)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela