Sofia Lindström

Onsdag!

Publicerad 2013-02-20 17:33:28 i Vardag,

Bello har vilat två dagar pågrund av skitväder.
 
Idag joggade jag honom på banan, han var fin och lätt i handen men något spänd! Blev ett kort pass men jag är nöjd!
Efter det skrittade jag ut en sväng på Vilmas häst Gösta. Hon har ju lov denna vecka som typ alla andra, så hon och hennes föräldrar drog till Malta igår, så jag ska skritta Gösta åt henne fram till på söndag.
Det gick hur som helst bra och han är snäll, dock var det ju GALET kallt ute, usch och fy!
 
Nu sitter jag framför brasan och väntar på mat, super hungrig och genom frusen är ingen rolig kombination!
 
Imorgon komemr hovslagaren och lägger nya skor och nya sulor, sen ska jag träna för monica vid 3! :)
 
Vilma och Gösta på tävling i Tranås!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela