Sofia Lindström

Jag och min Ponny

Publicerad 2013-02-08 20:22:42 i Lisa,

Har en himla massa bilder på min söta lilla New Forest Ponny så jag tänkte göra en liten bomb!
 
Lisa var min första egna häst, och under de 8 år hon vart i mina ägor har allt vart en berg-och dalbana med både mycket possitivt och neggativt.
Hon var sjuk mycket
Hon var svår att hantera då hon var väldigt envis (ponny sto helt enkelt)
Hon skadade sig för 4 år sedan (då jag köpte Bello)
Hon är förliiiten, vill fortsätta kunna rida henne.
 
Men samtidigt som denna nackdelar finns, finns lika mycket födelar.
Jag har lärt mig hästhållning den "svåra" vägen.
Hon har lärt mig otroligt mycket
Vi har haft otroligt roligt ihop
Hon är en otroligt shyst ponny som alltid är snäll inom ridningen vilket var bra för mig som var ridskoleryttare när jag köpte henne.
Sådär såg många av ridpassen ut!

Kommentarer

Postat av: hanna käll

Publicerad 2013-07-31 16:44:02

hej!! adda mig på facebook,(hanna käll) jag har ett newforest sto som heter zandy

e.dartlight u.burmona rnf

ifall du vill klla min min häst, tror den möjligen är syster eller liknande till din lille pålle :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela