Sofia Lindström

Fredag, lördag!

Publicerad 2013-02-16 19:52:30 i Vardag,

Ridningen igår gick lite bättre än i Torsdags, men han var fortfarande lika tung i monnen och stretig och mitt tålamod var något bättre. Men usch vad jobbigt det är när man är nere i en svacka, jag känner mig så dålig då!
 
Idag var det tänkt att jag bara skulle skritta honom lite barbacka, men när jag väl kom ut på banan blev jag ridsugen så tog lite trav och galopp oxå.
 
Det kändes bättre än dagarna innan, speciellt höger traven som har vart kass de senaste dagarna. Galoppen var okej, i alla fall i vänstervarvet!
 
Imorgon blir det i alla fall ÄNTLIGEN träning för Monica vilket känns riktigt skönt, ska bli skönt att få lite hjälp på vägen.
 
Sits träning på Åby, försök att stå i lättsits utan stigbyglar i en dressyrsadel - döden!! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela