Sofia Lindström

fredag, lördag, söndag!

Publicerad 2013-02-24 19:49:39 i Vardag,

Hej hopp!

Bloggar dåligt jag vet, menhar ett liv att leva (säger vi)
 
I fredags hade jag turnerep typ hela dagen i skolan och efter det var jag hemma snabbt som blixten för att käka och byta om innan jag åkte till Linköping med fina vänner på spelning, täffade gamla vänner oxå, super kul! :)
 
Igår hoppade jag på en buss mot stockholm vid halv 6, var framme staxt efter 8 och fick leta mig in på Centralen helt ensam innan Linn kom (min buss var typ en timma tidig så planeringen sprack lite där)
Drog i alla fall till stan och började köa utanför MOOD gallerian för att komma in till 1D world som öppnade igår, första i europa dessutom så vi kände för att Fan Girla lite! ;) Koade runt 2 timmar innan vi fick komma in.
Köpte dock ingenting men det var kul att kolla på allt, skriva på "singn" väggen och bara njuta!
 
Efter det drog vi och käkade lunch på donken, innan vi kollade i lite affärer för att sedan ta en lååång fika!
Efter det drog vi hem mot Linn, kollade film medan hon gjorde sig iordning för en party kväll!
Käkade ännu en gång innan vi åkte till T-Centralen  där jag hoppade på bussen vid 8 tiden.
Sjukt mke folk men jag lyckades få sitta ensam som tur var. Höll på att somna ungefär 1000 gånger men väcktes hela tiden av sms och telefonsamtal...
Kom hem runt halv 12 och då somnade jag som en stock.
 
Upp i morse runt 9, käkade frukost och åkte sedan till stallet. Gick en 30 minuter promenad med Bello. Han har inte vart sig själv på sista tiden, han är ganska avslagen och seg i all hantering (menar inte att han är galen annats men nu är han extrem), dessutom äter han inte upp sitt hö. Tog därför en mys promenad med massa godis i fickan.
Efter det fick han gå ut och äta lunch och jag tog in Gösta, fixade honom och skrittade honom sedan uppsuttet i 25 minuter, gick kanon även om han är knasig!
 
Efter stallet åkte mamma och jag in till Ikanohuset, skulle shoppa men hittade typ inget.... Käkade i alla fall god lunch, och fick med mig hårnät till donuten hem från Hööks och ett par solglasögon från Gina! (Y)
 
Nu har jag precis käkat kvällsmat, köpt godis och kollat på Ponnyakuten!
Imorgon drar vår dansturne igång! Har 8 föreställningar och 4 workshops på 5 dagar, vilket ska bli sjukt kul men jobbigt. MEN jag har som sagt laddat upp med godis och energidricka så jag överlever nog ändå! ;)
 
Två fina bilder från två av mina stockholms besök! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela