Sofia Lindström

Blöö!

Publicerad 2013-02-14 15:36:43 i Vardag,

Åkte till stallet innan lunch, red ett skit dåligt pass på Bello som var livrädd för staketen eftersom det trillade snö och is som höll på att smälta.
 
Travarbete på en 8volt men allt kändes skit dåligt, han var tvung i handen och jag red skit dåligt, blö!
Men imorgon tar vi nya tag och jag hoppas på att jag är på bättre humör då, vilket jag borde då det är födelsedags firande på kvällen på. Jag fyller ju nämnligen år på måndag, så imorgon kommer mina syskon hit på käk och fika, kul kul! :)
 
Ikväll blir det alla hjärtansdag firande med Vilma, tacomiddag och sedan filmmys och efterätt hela kvällen lång! (Y)
 
Denna bild är ungerär lika kaos som dagens ridning var!
 
 

Kommentarer

Postat av: johanna larsson

Publicerad 2013-02-14 19:44:37

hej vilken fin blogg, allt bra med dig ? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela