Sofia Lindström

Blandade bilder!

Publicerad 2013-02-05 20:31:35 i Vardag,

Som jag kanske nämnt tidigare så laggar min koppling mellan mobil och dator som bara den, hade rena turen idag när jag äntligen lyckades överföra bilder och filmer till datorn, ÄNTLIGEN!
 
Till att börja med tänkte jag ladda upp lite blandade bilder och sen imorgon när jag har tid tänkte jag börja ladda upp en massa videos på youtube så jag kan visa dem här sen! :)
 
Ridtjej med klass! ;) haha passade på att gå in mina klackar varje ledig tid jag hade innan ridsportgalan!
 
Kamel redo för träning!
 
Två soliga bilder tagna av min snälla hästskötare efter tävlingen!
 
Nyrakad och fin. han ser ganska spårig ut på halsen, vet dock inte vart det kom ifrån då han inte är det i verkligheten, hmm....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela