Sofia Lindström

19 den 18e februari!

Publicerad 2013-02-18 21:01:06 i Vardag,

Idag är det den 18e Februari, vilket betyder att det var 19 år sedan jag föddes!
JAPP, det är alltså min födelsedag och den har firats i skolan, har dansat hela dagen och övat för turnen.
 
Fick ju pressenter av mina syskon i fredags, en MASSA baksaker vilket var en toppen present. Idag fick jag även pressenter av mamma och pappa. Ett halsband, örhängen, en trisslott, ullstrumpor och ett Shockemhöle schabrak från samma kollektion som min dunväst. Dock fanns det bara gråa kvar, ska dit och leta lite någon dag för att försöka få tag i ett blått istället då det passar bättre till de andra grejerna jag har.
 
Innan dess fick jag ju min hoppsadel innan jul, så jag begär inte speciellt mycket! :)
 

Kommentarer

Postat av: Johanna Grant

Publicerad 2013-02-20 18:14:18

Sv: 1000 kr ungefär :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela