Sofia Lindström

Uppe tidigt!

Publicerad 2013-04-29 16:21:02 i Vardag,

I morrse stod klockan på kvart i 7, var i stallet halv 8 och gjorde iornding Bello.
35 minuter ridning på banan var vad som stod på schemat, han var lite stretig men jag försökte jobba igenom det vilket jag tycker gick ganska bra.
 
Övade mycket på nedsittningen i traven, först kaos men sedan blev det bättre och bättre. Tränade sedan på galoppfattningar, gjorde ganska många i varje varv för att stärka bakbenen. Fattade även galoppen från skritt och jobbade på att han skulle behålla formen.
 
Nöjd med passet är jag i alla fall! :) Efter det mockade jag medan Bello åt frukost innan jag åkte hem och bytta om för att köra till skolan! :)
 
Hittade dessa två gamla hoppbilder på mig och Bello som Vilma tagit. Mins knappt när de är tagna men innan de nya hindren fanns i alla fall!
Blir lite hoppsugen igen faktiskt, mamma och jag pratade här om dagen om att vi kanske ska börja hoppträna lite igen, i alla fall någon gång i månaden! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela