Sofia Lindström

Sjuk!

Publicerad 2013-04-27 14:09:25 i Shopping, Vardag,

Natten mellan torsdag och fredag åkte jag på en förkyldning, att sedan sitta och skriva nationellt i svenska var inte det härligaste med feber, dunkande huvud och värkande hals, men jag tog mig igenom det och åkte sedan hem och käkade. Efter som jag inte mådde bra fick Bello vila och dagens träning ställdes in.
 
Istället fick Bello longeras över lite bommar, med en upphöjd bom i mitten, inte så länge men han var kanon fin och avslappnad.
Hittade ett halvt pressentkort på sharpman i morrse så påvägen från stallet stannade vi på Sharpman. De hade rea på en himla massa saker så jag fyndade ett par vita roeckl handskar till tävling och en slickgodis till Bello.
Handskarna var nersatta från 400 till 300 så det var toppen, och slickgodisen kostade 45 istället för 75! :)
 
Igår så beställde jag även en ny plastrång - ÄNTLIGEN!
Beställde den från Equidesign och nu lääängtar jag till att den ska komma hem, förhoppningsvis innan den 11 Maj då det är tävling med laget igen!
 
Förvörigt sitter jag just nu klistrad framför Dressyren från Scandinavium, väntar på att de svenska ryttarna ska rida, helt okej lördagsnöje när man är sjuk. Ska ta och plugga lite senare oxå så jag får lite ur vägen och slipper stressa in i det sista!
 
Och denna underbart fina plastrång, fast med en annan brosch på! :)
Har ju dessutom nya hårdecorationer från Ryttarsmycken.se som jag inte hunnit inviga än.
Bello och jag kommer glänsa på tävlingsbanorna framöver! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela