Sofia Lindström

Segt!

Publicerad 2013-04-02 13:32:03 i Vardag,

Det är skapligt segt på bloggfronten...
Bello vilade i söndags, igår red vi på banan och det gick super dåligt, fick inget tryck i honom och allt känndes bara framtvingat...
 
Idag blev det i alla fall ett bättre pass, snön håller på att försvinna från banan, men än så länge är det kladdigt på ytan och fruset under och på ena långisdan är det is över en massa gegga vilket blir super djupt och tungt när mn trampar igenom...
 
Red alltså mest på volten, ett pass på 30 minuter, arbetade honom i alla gångarter med fokus på en lätt och snäll hand och en upprät sits i galoppen, tyckte jag lyckades ganska bra! :)
 
Imorgon får Bello vila igen då mamma och jag ska åka en sväng till Ullared.
Inget speciellt som ska inhandlas på hästfronten, det jag gärna vill få med hem är schampo, flugspray och grimmskaft. Kommer även spana efter schabrak och lindor, gärna Cerisrosa lindor för att mactha en stalltröja jag har hemma! (Y)
 
Här kommer bilderna på laget som jag lovade här om dagen! :)

Kommentarer

Postat av: Vilma

Publicerad 2013-04-02 15:49:26

Ännu mer schabrak.....

Svar: JAAA ÄLSKAR SCHABRAK!
sofialiiindstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela