Sofia Lindström

Jag och Erb!

Publicerad 2013-04-14 19:03:35 i Vardag,

För ett tag sedan red och skuttade jag lite med Vilmas jätte häst Ebba. Medan jag gjorde det filmade Vilma lite så jag tänkte att jag kan lägga upp länken här så ni får se hru det såg ut när jag red någon anna häst än min egen.
 
Kan säga att det tog ett bra tag innan jag kom in i takten och inte kände mig som en liten fluga på hennes rygg, och sen är ju jag ganska kort så hon ser ännu större och biffigare ut, häftig är hon att rida i alla fall! :)
 
http://www.videofy.me/hhfktncr/1202076
 
 
 
En bild på mig och Erb under en uteritt för ett bra tag sedan!

Vilma och jag har ju en deal om att om hon startar dressyr på Ebba så ska jag starta hoppning på henne, vi får väl se hur det går! ;)
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Matilda

Publicerad 2013-04-21 10:22:20

Hej! Vad fin blogg du har! Vi har VECKANS BLOGG på vår blogg! Skulle vara roligt om du var med!!
Kram TF

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela