Sofia Lindström

Hoppla Pålle!

Publicerad 2013-04-25 16:32:11 i Vardag,

Som ni såg så landade jag på backen i dag under dagens ridpass. Bello har vilat i 3 dagar, blev rädd för något och slängde sig inåt. Jag red i hoppsadeln som jag har jätte svårt att rida i sedan jag red in mig i dressyrsadeln, så när jag skulle galoppera stod jag i lätt sits vilket resulterade i att det var väldigt lätt att glida på sidan när Bello svängde men inte jag.
Hur som helst så var det väldigt odramatiskt och gick typ i slowmotion och Bello blev väldigt chockad! ^^
 
Innan det hade jag travar runt mycket på volter och jobbat mycket skritt, fortsatte även med det när jag kom upp igen efter avramlingen, trotts att det inte var speciellt skönt med en MASSA sand innanför kläderna! (Y)
 
Imorgon ska jag trimma dressyr direkt efter skolan och på lördag är det tidig träning som gäller! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela