Sofia Lindström

Dagens planer!

Publicerad 2013-04-05 08:51:50 i Vardag,

Hallihallå!
 
Har en massa planer för dagen idag.
 
Det startar om 45 minuter då jag ska bort till Vilma för en power walk i det fina vädret innan det är dags för frukost (min andra, hihi) och efter det blir det ridning av hästarna. Vi hade planerat in hoppning på schemat men jag insåg ju sen att jag ska rida MRK cupen i dressyr imorgon så behöver nog trimma lite idag, kanske hinner skutta lite någon annan dag snart nu när banan är bra! :)
 
Efter ridningen blir det matte C plugg en stund, kanske lunch? Och sen ska jag hem och packa om min väska innan jag åker till Tranås för att repa med projektarbetet! (Y)
 
Full rulle hela dagen men så blir det ibland, likaså imorgon när MRK cupen är och på söndag har vi ponny dressyr på klubben så jag ska vara där och jobba hela dagen, ingen vila här inte! ;)
 
Matilda kapade Bellos ben lite...
 

Längtar GALEt tills man kan rida i bara piké tröja ute, jag hatar verkligen att ha långärmat på mig.
Red i bara T-shirt på en träning förra veckan, men det var inomhus, men så galet skönt! Brukar alltid få en massa kommentarer av folk som ser mig träna både tidig och sen sommar, för när folk anser att det är kallt rider jag fortfarande runt i kortärmat, trotts att jag egentligen fryser jäte mycket i vanliga fall - knepigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela