Sofia Lindström

Vem behöver gå till gymmet...

Publicerad 2012-09-23 18:12:19 i Vardag,

...När man har en systerson att bära runt på!
 
Idag är tredje dagen i rad jag träffar Lille Kasper, först i fredags hos Emil då jag bar runt honom ganska länge i början av kvällen - vaknade med träningsvärk i armarna igår!
Bar lite till igår på Elins kalas och idag så var hon ju här och vi pluggade matte ihop, efter pluggandes och fikan så tog jag över lille Kapser från mina föräldrar som agerat barnvakt medan vi pluggat!
 
Seriöst, världens charmigaste och sötaste lilla bebis, snäll är han oxå!
Har stått framför spegeln och busat och suttit och kollat på speedway, skulle nog kunna kidnappa honom! ;)
 
Hur som helst så är jag rätt trött i armarna nu så kommer inte behöva träna dem på ett tag! Hehe! ^^
 
Pluggade även naturkunskap tidigare vilket jag ska fortsätta med ikväll innan jag slocknar på kudden! Men först blir det donken käk och dusch!
 
Ny vecka i morgon, balettlektion och dansträning i skolan och sedan dressyr för Monica på kvällen!
Kommer vara död på tisdag med andra ord! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela