Sofia Lindström

Varför...

Publicerad 2012-09-01 23:13:39 i Vardag,

... Börjar man alltid tänka på en massa saker när man ska sova?

Var super trött för en timma sedan men nu, as pigg? Eller inte as pigg för jag gäspar hela tiden men kan inte sova!
Har försökt somna i typ 40 minuter men ligger bara och tänker på en massa saker!

Har tillexempel legat och tänkt på mitt och Jonnas PA, försökt komma på idéer och liknande men det står helt still! Vilket gör att jag får lite små panik för att jag inte kommer på nått och då tänker jag ännu mer!

Och det hela slutar med att jag vrider och vänder på mig, tänker lite till innan jag vänder igen - sjukt irriterande!!

I alla fall, tänkte att jag kanske blir lite trött av att blogga? Vad vet jag?
Tanken var bara att jag skulle visa bilden här nere, det blev rätt fullt på schabrak hyllan när jag tagit med alla tvättade schabrak hemifrån!

Kan även tillägga att jag funderar på att ha en liten bloppis med häst saker som inte används, som bara ligger här hemma och tar plats?

Fotar nog och fixar med det imorgon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela