Sofia Lindström

Tooo coooool for schooool

Publicerad 2012-09-07 09:33:44 i Vardag,

Godmorgon på er!
 
Ingen skola för mig idag! (Y)
Ska väl snart bort till Bello och sedan ska jag städa och fixa! In till Tranås i eftermiddag för PA rep med dansarna.
 
Sjukt tråkigt väder idag, blir ju ledsen av det här! Jag tappar så himla mycket motivation när det är kallt och grått ute, vill bara ligga under täcket och mysa typ!
 
Tror det blir ett likadant pass idag som igår, hoppas det känns bättre!
 
Vår Stora härliga bana, som dessutom har super bra stråklastare för vintern! (Y)

Kommentarer

Postat av: Vilma

Publicerad 2012-09-07 10:44:26

Jasså är det du som betalat banan det visste jag inte! ;)

Svar: Jag har inte sagt heller!Har vi - som i vi i stallet!
sofialiiindstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela