Sofia Lindström

Tagit tag i lite saker!

Publicerad 2012-09-27 14:44:59 i Bello, Vardag,

Nu har jag tagit tag i lite saker här hemma så som tvätt och "plugg"!
 
Ska snart hänga tvätten och ladda en ny maskin men tänkte att jag kan berätta lite om träningen först!
 
Efter framrdiningen så började vi med öppnor längst långsidorna! Började med katastrof men framåt slutet var de i alla fall godkända!
Avslutade med trav och galopparbete på volt!
 
Allt känndes lite stredigt och ovilligt, och som jag skrev tidigare så fick jag aldrig någon riktigt bra kännsla och jag kännde att jag red långt ifrån så bra som jag kan!
 
Men men, varje gång kan inte gå bra...
 
Senare ska Bello skrittas och pysslas om, och imorgon får han vila!
Har sovmorgon imorgon så åker till stallet på morgonen och mockar samt släpper ut hästarna!
 
Riktigt gammal bild (och ful outfit) som är tagen när jag precis fått hem Bello!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela