Sofia Lindström

Sträcka på benen!

Publicerad 2012-09-27 20:29:08 i Bello, Vardag,

Som jag skrivit tidigare så stod en skritt tur på schemat idag!
 
Bello var skitigare än skitigast när jag tog in honom så borstade bara bort det värsta innan jag lade på utrustningen, hade även mjukisbyxor på mig själv - man behöver inte alltid vara snyggast! ;)
 
Hade Vilma och Ebba som sällskap vilket var trevligt, vi har inte ridit, eller träffats ordentligt på ett bra tag så det var kul och det fanns en del att prata om!
Var ute ganska länge och kan ju säga att det kändes ordentligt i rumpan sen, haha jag som brukar tycka att sadeln är skön (hoppsadeln) men den var inte gjord för en längre skrittur i slowmotion! ^^
 
Efter det fick Bello gå direkt in i boxen och på med ett skönt täcke!
 
Hade mockat innan jag red så när jag var klar med allt annat slängde jag in hunden i bilen och åkte hem!
 
Imorgon får han vila, kanske borstar på honom lite innan jag släpper ut dem, stå och mysa i boxen ett tag! :)
 
 
Min fina prins!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela