Sofia Lindström

Stall ledig!

Publicerad 2012-09-05 21:30:36 i Vardag,

Blev inget stall alls idag!
 
Mamma kom hem och sa att Mia redan hade mockat så jag behövde inte åka och göra det! Skönt men ändå tråkigt att inte träffa min fina häst!
 
har istället suttit och pysslat nästan hela kvällen, sedan blev det käk och sedan dess har jag suttit och försökt leta låtar till projektarbetet samtidigt som jag äter godis och stretchar, bra kombo! (Y)
 
Imorgon blir det i alla fall stallet igen, får se vad jag hittar på med Bello, men något blir det i alla fall! Kanske galopp träning på stubben om det inte blåser storm? Eller ett dressyrpass på banan? We'll seeeeeee helt enkelt!
 
 
Nu säger jag natti natti efter en seg men mysig kväll!
Uppaterar er med största sannorlikhet imorgon! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela