Sofia Lindström

Sovmorgon!

Publicerad 2012-09-24 07:58:08 i Vardag,

Godmorgon på er!
 
Har sovmorgon idag så ska åka mot skolan om ca 40 minuter, tar bilen för att komma hem tidigare. Slutar nämnligen 20 över 3 och tåget går 21... Skulle alltså behöva sitta och vänta i skolan en timma och då vara hemma vid 5 om jag inte tog bilen, funkar inte bra då jag har dressyr träningen halv 6 ikväll!
 
Skulle hellre börjat vid 8 istället för halv 10 och sedan slutat tidigare, har även en jobbig håltimma innan sista lektionen, tråk!
 
Men är i alla fall taggad på dressyrträning idag, hoppas det går lite bra som förra lördagen, den kännslan var magisk!
 
Juste, anmälde till dressyrtävlingen igår - efter mycket om och men! TDB krånglade sjukt mke men efter ett tag funkade det och jag lyckades få sista platsen, skönt att inte behöva bli reserv!
Nu är det två träningar i veckan som gäller fram över! Varannan vecka en hopp och en dressyrträning och varannan vecka två dressyrträningar - hårdträning här kommer vi! ;)
 
Blir någon av dessa outfits idag, den understa är lime grön men ser gul ut på bilderna!
 
Vilken tycker ni är snyggast?
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-09-24 13:09:46

Mörkgröna

Postat av: Johanna - satsande hoppryttare

Publicerad 2012-09-24 13:16:09

Mörkgröna! Det passar bättre nu när det är höst tycker jag :)

Svar: haha min mamma sa precis samma sak! ^^
sofialiiindstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela