Sofia Lindström

Skojar ni!

Publicerad 2012-09-21 09:55:06 i Hiss&Diss, Vardag,

Animo har precis lanserat sin nya kollektion!
Och frågar ni mig så var schabraken lite för mycket och inte speciellt snygga!
 
Finns ett schabrak som jag än så länge har lite delade meningar om!
Men att de kostar mellan 700 och 2000 kr får mig att backa helt! Skulle aldrig lägga 2000 på ett schabrak, då köper jag hellre 4 st olika för att komma utt i samma summa!
 
Ett av de (enligt mig) fulaste schabrak jag någonsin sett!
 
Schabraket för 2000:-, som jag är lite delad över! Gillar färgerna och stenarena i kanten men inte formen på stenraderna (alltså hur de går ihop eller hur man nu förklarar) Sen gillar jag inte mönstringen på schabraket!

Kommentarer

Postat av: Clara

Publicerad 2012-09-23 19:51:00

Asså hur tänker dom egentligen?? :o

Svar: Helt gaalet! Sjutk fult och sinnessjukt dyrt! :O
sofialiiindstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela