Sofia Lindström

Shopping!

Publicerad 2012-09-30 17:55:59 i Shopping,

Som jag skrev tidigare var det Jönköping som gällde idag!
 
Blev lite besviken på Charlies rean, liten rea och många av sakerna var fortfarande ganska dyra efter rabatten, men men!
Mamma hittade dock en billig tröja från KL och jag hittade en dunväst (som självklart inte var på rea...) En superfin från schockemöle, blev helt chockad när jag såg priset men den kostade "bara" 800, billigt för att vara en fin märkes väst! och en mankamm! :)
 
Efter det svängde vi in på Hööks, köpte en långärmad Piké från JH collection, och så köpte mamma en tränsväska!
Hade ett fullt stämpelkort vilket = 150:- rabatt, vilket gjorde att tröjan bara kostade 50 kronor! Handlade man för över 200 (mamma och lade ihop allt så gav jag henne pengar) fick man köpa JH collection strumpor för 29:- istället för runt 70:-
 
Sedan åkte vi in till A6 men jag hittade faktiskt ingenting som jag fastnade speciellt för så köpte inte mer än mat och en smoothie!
 
Bra dag! :)
 
Marinblå/orange väst från Schockemöle
 
Piké och strumpor från JH collection
 
Mankamm
 
Tränsväska

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela