Sofia Lindström

Med solen i ögonen!

Publicerad 2012-09-12 16:56:06 i Vardag,

Jupp som rubriken!
Sitter med solen i ögonen och ser knappt skärmen men det får gå ändå!
 
Dagen i skolan var väldigt blandad!
Började med Jazz, sjuukt kul men så himla jobbigt, alla kämpade verkligen gärnet!
 
Efter det - Turne lektion, letade låtar och jag funderade ut en ordning och lite sånt runt dansen jag ska göra!
 
Sedan var det lång naturkunskap på schemat, har världens bästa lärare så det gick fort!
 
Hade super lång lunch/håltimma då jonna och jag spånade lite till projektarbetet och sedan hade vi en timma nutida konst!
 
Alexander skjutsade mig på cykeln till stationen i 120 Km/h i spöregn för att jag skulle hinna med tåget, sköönt!
Nu är det strålande sol jag och druckit en energidricka och när den är slut ska jag till Bello!
 
Ska kolla om det halt på stubben och är det inte det så blir det ett galopp pass, nu ska vi stärka galoppen och öka kondisen lite grann!
 

Så här kommer kvällen och natten spenderas, i bästa sängen med sötaste voven!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela