Sofia Lindström

Mardrömm!

Publicerad 2012-09-13 18:48:59 i Bello, Vardag,

Drömde värsta hämska drömmen i natt!
 
Var på ett jätter stort sport läger typ, alla möjliga olika sorters sporter utövades där, och jag hade med mig Bello!
Var där en vecka typ och efter några dagar kom jag på att jag hade glömt att ge Bello mat på dessa dagar! Tänkte "idag får jag inte glömma" men tror ni inte jag gjorde det?
 
Glömmde det varje dag och Bello fick bara hö två gånger på en vecka, VILKEN MARDRÖM! Vaknade med världens skuldkännslor!
 
Detta var nog någonsorts överdriven version av det som hände på Åby!
 
Fösta natten vaknade jag ju mitt i natten och kom på att jag inte gett Bello något natthö! Fick släpa upp Linn mitt i natten och ge honom höt!
Kunde kappt sova den natten för att jag låg uppe och tänke på hur synd det vart om Bello som måste trott att jag glömt bort honom helt!
Tycker synd om honon bara jag tänker på det!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela